Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 9. dubna 2012

VÝCHOVNÉ ZÁSADY...

Bylo období kdy jsme s manželem opravdu nevěděli co s Matýskem dělat, jestli postupujeme správně ve výchově, jak chválit jak trestat.  Do toho malý brácha, kterého Matěj neměl moc rád a když mohl tak mu ubližoval. Když Adámek začal chodit Matěj ho klidně zhodil ... neměl vůbec nějaký cit.
Byla jsem neskutečně vyčerpaná, vstával kolem půl páté, páté ráno a usínal kolem desáté či později. Samostatná hra nebyla téměř žádná.
Potřebovali jsme od někoho konkretní rady na naše konkretní problémy.
Dlouho jsme nemohli najít nikoho kdo by nám takto pomohl. Knih jsme měli načtených spoustu, ale stále to neřešilo náš problém.
Pak jsem u Slezské univerzity Opavě s pobočkou v Krnově absolvovala kurz sociálního pracovníka a tam jsem narazila na paní Noru Gavendovou. Velmi sympatická paní, která pracovala jako sociální pracovník na zvláštní škole, na speciální škole při psychiatrické léčebně, v pedagogicko psychologické poradně, pracovnice linky důvěry a prošla spousty výukových kurzů.
Na paní Gavendovou jsme se obrátili a domluvili si schůzku.
Celý měsíc jsem si psala co Matěj dělá, nač se chci zeptat abych opravdu nic nezapoměla.
Schůzka proběhla výborně, paní nám opravdu hodně poradila jak se chovat, jak s Matýskem mluvit, kde jsou pevné hranice, kde můžeme povolit a kde zas ne.
Konečně jsem se dočkali tolika odpovědí a tolika rad, které jsme dlouho sháněli.
Nyní se chystáme opět paní Gavendovou kontaktovat a domluvit si další schůzku.




Žádné komentáře:

Okomentovat