Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 2. dubna 2012

Metoda instrumentálního obohacování - Matěj začal navštěvovat jednou týdně po dobu jedné hodiny tuto lekci nebo školu, je jedno jak to nazveme. Po půl roce mohu říci, že jsou znát opravdu pokroky. Všechno jde pomalu, ale jde to dopředu.
Autor této teorie je Prof. Reuven Feuerstein, PhD.
Je to metoda aplikována na dětech s poruchou učení, využívá se v domovech důchodců, na psychiatrii, v psychologicko pedagogických centrech.
Cílem metody je zvýšit kritické myšlení dětí i dospělých, rozvinout jejich schopnost se učit.

Žádné komentáře:

Okomentovat